Aangekomen en wel.. - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Sandra Boender - WaarBenJij.nu Aangekomen en wel.. - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Sandra Boender - WaarBenJij.nu

Aangekomen en wel..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

12 September 2008 | Nederland, Harderwijk

het is gebeurd, we zitten in Suriname!
na thuis en op het vliegveld helemaal ondergeknuffelt te zijn bij een emotioneel beladen afscheid, hebben Laura en ik het aangedurfd om DE stap te wagen. door de douane, het vliegtuig in, naar Suriname.
natuurlijk ging dit niet zomaar.. na de douanecontrole kregen we toch wel een beetje de kriebels aangezien er een osama bin laden look-alike in ons vliegtuig stapte! tja, het is en blijft 11 september..
naja, aangezien ik deze weblog nog kan schrijven, is er dus niks gebeurt. (ik heb zelfs het ontzettend ranzige vliegtuigeten naar binnen kunnen krijgen!)

na een oneindig lijkende zee hebben we toch het vaste land weten te halen, Suriname!!

eenmaal daar aangekomen ging alles natuurlijk niet zo snel, iedereen had z'n koffer uiteindelijk, behalve Laura!
na een eeuwigheid te hebben gewacht en onder de veronderstelling dat de koffer nu wel ergens in Tinmboektoe zou liggen kwam uiteindelijk nog 1 koffer op de band. en jaja! het was hem!!

een taxichauffeur stond met smart op ons te wachten; we waren slechts 1,5uur te laat..
na een ritje van ruim een uur (wat potverdriedubbeltjes wel 25 euro kostte!!) kwamen we bij ons huisje aan! het ziet er tot nu toe erg gezellig en netjes uit, er zijn nog 2 studenten en de 3e komt morgen aan!
ik heb er zin in!!

tot de volgende keer!
liefs, Sandra

• 12 September 2008 - 17:54

Meinte:

Hey sandra!
    Redelijke tijd terug dat we elkaar spraken. Leuk dat je, je stage(het is een stage toch?) kan doen in suriname!!
    Nouja veel succes en veel plezier =D

Groetjes Meinte

• 13 September 2008 - 09:43

Kim:

Hee meissie!

Wat goed om te lezen dat jullie heel zijn aangekomen:) En vooral ook heel fijn dat die bin-laden lookalike niets heeft uitgevreten;)
    Have fun daar en ik mail je snel!

Dikke knuffel! xxx

• 13 September 2008 - 13:50

Meikie Gekko:

heeey lieve pannie!!!
    wat heerlijk dat je goed en wel bent aangekomen:D
    vooral met die bin laden look;)
    lekker genieten deze week!!
    (ik hoop dat je die filmpjes niet in het vliegtuig heb zitten kijken....) haha..
    je krijgt de groetjes van ilona en ook veel plezier toegewenst!!
    dikke kusss en knuffels en tuuten van mij en jasper!!

• 14 September 2008 - 10:18

Dinja:

Hey lieverd!!!
    Wat ontzettend goed en fijn dat je goed en heel aangekomen bent!!
    We zullen veel gaan skypen. hihi. Ik moest vragen van de kinderen in de klas of je een foto van een vogelspin wilt maken. hahaha.
    Dus doe je best. hihi.
    Dikke kuzz en knuffel voor jou pannie!!

• 14 September 2008 - 15:24

Berry:

zo zo en is het land een beetjhe mooi liefs en knuffels berry