het aftellen begint.. - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Sandra Boender - WaarBenJij.nu het aftellen begint.. - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Sandra Boender - WaarBenJij.nu

het aftellen begint..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

13 Augustus 2008 | Nederland, Harderwijk

over 4 weken ga ik samen met Laura naar Suriname. de meeste voorbereidingen zijn ondertussen gedaan en nu beginnen de zenuwen toch al langzamerhand te komen!

we zitten 3,5 maanden in dit prachtige land om er stage te lopen in het diakonessenziekenhuis in Paramaribo.
natuurlijk hopen we ook veel van Suriname zelf te gaan zien, van de binnenlandse bevolking (met uitzondering van de enge grote spinnen die er rondlopen en andere enge dier-achtige gedrochten) tot aan het prachtige opgespoten white beach in Paramaribo!

al met al, we zullen er vast een heerlijke tijd hebben!
kijk vooral van tijd tot tijd een hier, je zult er de mooiste verhalen aan gaan treffen!

veel liefs, Sandra

• 19 Augustus 2008 - 14:01

Tinus:

Hoop dat je daar toffe tijd heb schat!!!
    k ga je wel missuh

• 03 September 2008 - 10:41

Je Liefste Zussie:

je moet het wel leuk gaan krijgenn want anders laat ik je niet gaan!!!
    ik zal je echt wel gaan missen:(
    dikke kussss

• 03 September 2008 - 11:20

Meikie:

nog meer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx voor jou!!

• 04 September 2008 - 12:07

Meer:

enjoyyy schatti!!!!
    kus en hou me van alles op de hoogte!