Here we go again! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Sandra Boender - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Sandra Boender - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

28 December 2010 | Nederland, Harderwijk

Zoals veel van jullie al weten ga ik weer een leuk reisje maken, dit keer naar Zuid Afrika en Swaziland.
Hier ga ik samen met Martyn en zijn familie de boel op de kop zetten. In Zuid Afrika hoop ik het land en de rest van familie van der Sluis leren kennen, en in Swaziland willen we ons inzetten voor Swazi Vision.(www.swazi-vision.nl)

In de hoop dat we donderdag het vliegveld afkomen en geen oud&nieuw hoeven te vieren op schiphol of in Madrid (zou niet een heel fijn begin van 2011 zijn), probeer ik jullie toch een beetje op de hoogte te houden van al de nieuwe indrukken die ik gegarandeerd zal krijgen.

Tot in februari!

  • 28 December 2010 - 23:26

    Meerhol:

    IKMISJENUAL

  • 06 Januari 2011 - 09:41

    Laura:

    Deerne! Zie ik t nou goed of heb jij nog he'le'maal niets geschreven! ik maak me al dagen ernstige zorgen over je toestand daar!
    Geniet ervan! Heb de fototjes al wel gezien bij Martyn, vét tof!!
    Daag lieverd! En nog n gelukkig nieuwjaar!!
    liefs lau

  • 09 Januari 2011 - 16:41

    Kim & Syb:

    Lieffies! Hoe ist daar??
    Jullie zijn vast veel te druk om je hele verhaal op internet te zetten;) Geniet ervan! tot snel!!

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harderwijk

Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2011

Moenie worrie nie

28 December 2010

Here we go again!
Sandra

Actief sinds 24 Juni 2008
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 16274

Voorgaande reizen:

30 December 2010 - 31 Januari 2011

Zuid Afrika

11 September 2008 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: